Stanislava Ševčíková

Pohádka, jak vymyslet nové náboženství - vidím na vlastní oči a slyším vlastníma ušima

Na jiné planetě, v jiné galaxii, žili byly velmi inteligentní bytosti a ty věděly, že lidé musí něčemu věřit, jinak jim svět nefunguje. Tak vymysleli nové náboženství - lidé musí vidět vlastníma očima a slyšet vlastníma ušima...

24.3.2024 v 9:44 | Karma článku: 4.66 | Přečteno: 203 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Nemálo lidí si myslí, že ve vězení odsouzení málo trpí, je tomu opravdu tak?

Je možné se setkat s názorem, že lidé ve vězení mají "až moc hezké podmínky", že by měli více trpět. Je tomu skutečně tak?

17.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 7.65 | Přečteno: 367 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Já jsem se tak strašně nadřel.... Hommage mému bratrovi

Často jsem nechápala, když lidé v dělnických profesích často onemocněli a byli půl roku doma. Na základě zkušenosti svého bratra jsem tomu (možná) porozuměla...

30.1.2024 v 20:04 | Karma článku: 19.05 | Přečteno: 565 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Já mám kde spát, člověk bez domova ale ne...

Jenže jak takovému člověku pomoci, když nemám práci a za nějaký čas můžu být podobným potřebným, který obchází zařízení sociálních služeb s jídlem zdarma - také:

24.1.2024 v 8:52 | Karma článku: 12.74 | Přečteno: 298 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Chvála mentorů a písemných kodexů s právy a povinnostmi pro začínající pracovníky

Na většině pracovních míst, kam jsem nastoupila, jsem byla obrazně hozena do vody, abych za pár dnů plavala jako běžný pracovník. S mentorem, který by se mě třeba ptal a prováděl mě začátky, by to bylo snažší.

24.1.2024 v 7:49 | Karma článku: 6.97 | Přečteno: 136 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Kdo měl skutečnou odpovědnost aneb obětní beránci v australském filmu Breaker Morant

"Válka mění přirozenost mužů. Barbarství války jsou zřídkakdy páchány nenormálními muži. Tragédií války je, že tyto horory jsou páchány normálními muži v nenormálních situacích", říká ve filmu obhájce tří australských důstojníků.

5.11.2023 v 13:53 | Karma článku: 7.20 | Přečteno: 168 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

STRUČNÝ PRŮVODCE SOCIÁLNÍ PRACÍ PRO ŽADATELE O (FINANČNÍ) POMOC – průvodce pro laiky

Zaznamenala jsem v internetových diskusích, že se potřebná osoba obrátila na úřad práce a tam ji odmítli. Nebo se v problémech se obrátila na OSPOD a tam ji také odmítli. Kam se tedy obrátit?

12.10.2023 v 10:17 | Karma článku: 8.29 | Přečteno: 330 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Dekonstrukce příběhu o Zlatém rounu z řeckých mýtů

Jirotkův Saturnin se s dědečkem vydal za dekonstrukcí a přepisováním příběhů - to se mi vždy líbilo, ovšem nemám partnera k této činnosti. Dekonstruuji tedy sama a pokračuji v sci-fi příběhu o bozích organizace Dark Side...

23.9.2023 v 22:30 | Karma článku: 4.08 | Přečteno: 182 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Příspěvek ke studiu schizofrenie - vlastní zkušenost

Můj bratr trpěl schizofrenií. Propukla u něj těsně po pádu komunismu, bylo mu 17 let. Bylo to a je dosud je, pro mě velké trauma, ale neuměla jsem mu pomoci. Když už jsem to uměla, umřel. Vyzkoušela jsem si, co tehdy prožíval.

17.9.2023 v 12:19 | Karma článku: 13.31 | Přečteno: 429 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Neporozumění papeži Františkovi aneb jaký byl úmysl (zákonodárce)?

Ve veřejném prostoru zaznívá odpor vůči slovům papeže Františka k lidem z Ruska. Apeloval na minulost cara Petra I. a Kateřiny II., což kritici interpretují jako utvrzení ruských křesťanů v tom, že Ukrajinu je potřeba rusifikovat

4.9.2023 v 13:38 | Karma článku: 14.33 | Přečteno: 377 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Koupila jsem si burkini...

Zajímají mě reakce lidí a obzvláště mě zaujalo, že nějaký druh oblečení, konkrétně plavek, budí takové kontroverze. Tak jsem si burkini koupila také.

24.8.2023 v 19:51 | Karma článku: 11.61 | Přečteno: 778 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Žárlím... Ona bude Hu.. Hu.. Hurvínek

Některé typy osobností si osobují a představují, že musí mít vždy poslední slovo a vždy pravdu. Vadí jim k tomu jiné typy osobností. Třeba Hurvínek.

14.8.2023 v 14:19 | Karma článku: 4.74 | Přečteno: 221 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Ach ty ženy aneb já tu vládnu! neboli vztah k feminismu organizace Dark Side

Organizace Dark Side se posledních cca 100 let věnuje úsilí, jak ovládnout ženy a přitom ehm... nezadusit rodinný život svých příslušníků. Proto vyvinula program Pes a techniku Prase, aby ženy, které by neposlouchaly - poslouchaly

5.8.2023 v 19:09 | Karma článku: 4.04 | Přečteno: 260 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Když Vyvolený najde a eliminuje "myš", stane se premiérem... co by ale hledal, že?

Mezitím se v naší imaginární zemi vymyslelo, že šéfem se může stát jen ten, kdo najde a srdíčkem eliminuje zločince. Proto mají otroky, protože kdo by se namáhal, pořád někde hledat a také, vojáci by nehonili příbuzné a známé.

5.8.2023 v 10:54 | Karma článku: 4.35 | Přečteno: 158 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Mrtvá? Ne... My máme něco lepšího aneb Vyvolený je vlastně "jeho žena" mučeného otroka

Organizace Dark Side umí mučit lidí tak, že jen prosté zabití je proti tomu dětská kašička. Popisuji, jak se Vyvolený stane "jeho ženou" otroka. Námět na sci-fi fantasy.

3.8.2023 v 2:19 | Karma článku: 4.12 | Přečteno: 186 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Otroky můžeme také darovat imperátorovi a eliminovat tím ty, kteří totalitu nemají rádi

Aneb: Mrtvá? Ne, my máme něco lepšího. Organizace Dark Side umí ještě něco, otroky miminka darovat totalitnímu státu a současně je nechat dělat vlastními. A totalitní stát pak potrestá ty, co mu dělali maminku. Námět na sci-fi.

1.8.2023 v 6:05 | Karma článku: 4.22 | Přečteno: 202 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Otroci na srdička pro vyvolené organizace: Já bych ti pomohl... Ale oni tě zlynčovali...

Otroci musí projít hrozným utrpením srovnatelným s válkou. Musí jim jít a musí přijít o všechno, o život, o rodinu, přátele.. Vyvolení u nich věrně stojí a říkají: Já bych ti pomohl.. nestihne to už ale... a za "věrnost" má srdce.

31.7.2023 v 12:29 | Karma článku: 4.10 | Přečteno: 131 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Pohádka o nebi, které si vymýšlelo zločiny, aby vytvořilo hříšníka

Žilo bylo jedno nebe, kde andělé tak moc toužili po hříšnících, které by pak mohli smažit na oleji a napravovat, že si vymysleli svět, který předstíral zločiny, aby nevědomí lidé uvěřili, že druzí jsou také hříšníci a hřešili také

30.7.2023 v 15:47 | Karma článku: 6.34 | Přečteno: 213 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Zpráva otroka z cesty po Austrálii s doprovodem celého zaoceánského letadla pracovníků

Pokračuji v námětu na sci-fi fantasy. Otrok se vydává na dovolenou do Austrálie s doprovodem celého letadla plus pochopitelně pracovníci na místě.

27.7.2023 v 3:33 | Karma článku: 4.32 | Přečteno: 152 | Diskuse

Stanislava Ševčíková

Techniky služebníka Denči - Andělova snacha

K technikám organizace Dark Side patří i ženská stránka. Podívejme se na techniky, kterou bychom nazvali andělova snacha.

21.7.2023 v 22:10 | Karma článku: 3.87 | Přečteno: 159 | Diskuse
Počet článků 112 Celková karma 10.21 Průměrná čtenost 427

Studentka psychologie, vysokoškolská učitelka, sociální pracovnice, objevovatelka geografických i vnitřních světů, romantička a hledačka dalších pohledů, které  propojují dobro, mír a pokoj. Jsem ráda na straně lásky a hledání dialogu. Jsem hrdá na to, co jsme jako lidé na zemi dokázali ve prospěch celku a rozvoje. A není toho málo.

Osobní stránka Dipl.-Theol. Univ. Stanislava Ševčíková, Ph.D., MBA. (muni.cz)