Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám dojem, že titulek psaný velkými písmeny by se neměl používat.

0 0
možnosti
Foto

Existuje zde čtenář, který okamžitě asi každému, kdo zmíní tematiku žádostí o sociální dávky "servíruje" na dřevěném prkénku (tedy nikoliv na stříbrném podnose) přednášku ve smyslu "Proč natahuje ruku pro pomoc ke státu"?? Když si přece má pomoci sám. Místo topení na dálku z nějaké teplárny si prý (konkrétně já) mám pořídit balkonovou fotovoltaiku a zejména neplakat po laciném ruském plynu, protože to bych musel obchodovat s vrahem /i když já si žádný plyn, natož pak z Ruska od Gazpromu vážně nekupuji/!! - A váš námět článku bude paní autorko jistě tematicky přínosný, pokud se vám podaří do něj pokaždé zařadit několik potřebných odkazů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 11,57
  • Průměrná čtenost 511x
Studentka psychologie, vysokoškolská učitelka, sociální pracovnice, objevovatelka geografických i vnitřních světů, romantička a hledačka dalších pohledů, které  propojují dobro, mír a pokoj. Jsem ráda na straně lásky a hledání dialogu. Jsem hrdá na to, co jsme jako lidé na zemi dokázali ve prospěch celku a rozvoje. A není toho málo.

Osobní stránka Dipl.-Theol. Univ. Stanislava Ševčíková, Ph.D., MBA. (muni.cz)